Love 132





I LOVE YOU

JUST for YOU
















Love 132

 

 درددل 

تاحالا شده انقدر دلت براش تنگ بشه که تصور کنی پیششی بعد بش زنگ بزنی اما جوابتو نده؟بچه ها خیلی سخته گل آرزوهاتو توی باغچه ی دیگه ای ببینی اما به نا چار بگی گل من باغچه ی نو مبارک.این جماعت میگفتن اشک هات رو خرج رفتنش نکن راست می گفتن بی من تو مفت هم نمی ارزی امروز به آنهایی  می اندیشم که روی شانه هایم گریه کردن ونوبت من که شد شانه خالی کردند وقتی اولین احساس مادرم به من تهوع بود ازدیگران توقعی ندارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط ســمیر در یک شنبه 20 مرداد 1398برچسب:,

و ساعت 12:16 AM

درباره ی ما

به وبلاگ من خوش آمدید

ســمیر

شهريور 1392

مرداد 1392

»تعداد بازديدها:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 2955
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1